Skip the navigation
Thuis>Klantenservice>Verzending en levering

Verzending en levering

Als je jezelf op een product trakteert, wil je het natuurlijk zo snel mogelijk ontvangen. In de leveringsinformatie hieronder zie je hoe het werkt.

Hoe werkt het?

Order your product(s) on our website

1. Bestel je product(en) op onze website

Koop iets leuks voor jezelf op onze website.

Receive a confirmation email

2. Je ontvangt een bevestigingsmail

Je ontvangt een bevestiging van je bestelling, meestal binnen 10 minuten.

KitchenAid will pack and send your parcel

3. KitchenAid verpakt en verzendt je pakket

We versturen je pakket met de gekozen verzendmethode.

Receive a tracking code by email

4. Je krijgt een trackingcode per e-mail

Je ontvangt per e-mail een bevestiging dat het pakket onderweg is, inclusief verzendgegevens.

Your order is delivered to you. Enjoy!

5. Je bestelling wordt bij je bezorgd. Veel plezier ermee!

Bij bezorging wordt een handtekening gevraagd als bewijs van goede ontvangst.

Leveringsbestemmingen en beperkingen

Bestellingen worden bezorgd van maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen. Zaterdagbezorging is alleen mogelijk in België en Frankrijk. De producten op www.kitchenaid.co.uk worden bezorgd in heel het Verenigd Koninkrijk, met uitzondering van het eiland Man en de Kanaaleilanden. Postbusadressen en militaire APO-adressen worden niet geaccepteerd.

shipping

Welke website levert aan je land?


shipping-cost

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de bestemming en de gekozen verzendmethode. Deze kosten worden afzonderlijk weergegeven in je winkelwagen. Je komt bij het afrekenen dus niet voor verrassingen te staan.


shipping-time

Levertijd en tracking

Zodra we de bestelde producten verzenden vanuit het KitchenAid magazijn , sturen we je een e-mail

In deze e-mail vind je:

  • de verzendinformatie van je pakket

  • het pakketnummer

  • een hyperlink waarmee je het pakket kunt volgen op de website van de bezorgdienst

Je vindt de contactgegevens van de bezorgdienst op de website van het desbetreffende bedrijf.

user-protection

Updates in Mijn account

De status van je bestelling en het geschatte bezorgmoment vind je ook in Mijn account op onze website, waar de status van je bestelling regelmatig wordt bijgewerkt. Wanneer je pakket wordt klaargemaakt voor verzending, ontvang je hiervan een bericht via e-mail en delen we onder Mijn account een link met de trackinggegevens.


Heb je nog geen Mijn account gemaakt? Klik hier om er een te maken.

Mijn account

Alle producten worden verzonden vanuit het KitchenAid magazijnin Antwerpen, België. Als je product niet binnen de opgegeven termijn is bezorgd, kun je contact opnemen.

Duur het erg lang? In het uitzonderlijke geval dat je je bestelling niet hebt ontvangen binnen 30 dagen van de datum waarop je een verzendmelding kreeg, kun je de bestelling annuleren en het volledige bedrag terugvragen. Hou er rekening mee dat verzending momenteel wat langer kan duren vanwege de coronapandemie en het vertrek van Groot-Brittannië uit de EU.

Om ervoor te zorgen dat je je pakket veilig ontvangt, worden al onze pakketten verzonden door een professionele bezorgdienst en moet ervoor worden getekend bij ontvangst. Als je niet aanwezig kunt zijn, kun je een andere volwassene vragen om voor je te tekenen. Als er niemand op het adres aanwezig is, wordt je gevraagd contact op te nemen met de bezorgdienst om een nieuwe bezorgafspraak te maken.

contact us

Contact opnemen

Neem gerust contact op met ons team als je de gewenste informatie niet kunt vinden.