Verzending en levering
Als je jezelf op een product trakteert, wil je het natuurlijk zo snel mogelijk ontvangen. In de leveringsinformatie hieronder zie je hoe het werkt.
Hoe werkt het?
Leveringsbestemmingen en beperkingen
Bestellingen worden bezorgd van maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen. Zaterdagbezorging is alleen mogelijk in België en Frankrijk. De producten op www.kitchenaid.co.uk worden bezorgd in heel het Verenigd Koninkrijk, met uitzondering van het eiland Man en de Kanaaleilanden. Postbusadressen en militaire APO-adressen worden niet geaccepteerd.
Welke website levert aan je land?
Frankrijk -www.kitchenaid.fr
Duitsland -www.kitchenaid.de
België -www.kitchenaid.be
Nederland -www.kitchenaid.nl
Italië -www.kitchenaid.it
Finland -www.kitchenaid.fi
Oostenrijk -www.kitchenaid.at
Denemarken (met uitzondering van Groenland) - www.kitchenaid.dk
Zweden - www.kitchenaid.se
Ierland -www.kitchenaid.ie
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van de bestemming en de gekozen verzendmethode. Deze kosten worden afzonderlijk weergegeven in je winkelwagen. Je komt bij het afrekenen dus niet voor verrassingen te staan.
Levertijd en tracking
Zodra we de bestelde producten verzenden vanuit het KitchenAid magazijn , sturen we je een e-mail
In deze e-mail vind je:
de verzendinformatie van je pakket
het pakketnummer
een hyperlink waarmee je het pakket kunt volgen op de website van de bezorgdienst
Je vindt de contactgegevens van de bezorgdienst op de website van het desbetreffende bedrijf.
Updates in Mijn account
De status van je bestelling en het geschatte bezorgmoment vind je ook in Mijn account op onze website, waar de status van je bestelling regelmatig wordt bijgewerkt. Wanneer je pakket wordt klaargemaakt voor verzending, ontvang je hiervan een bericht via e-mail en delen we onder Mijn account een link met de trackinggegevens.
Heb je nog geen Mijn account gemaakt? Klik hier om er een te maken.
Alle producten worden verzonden vanuit het KitchenAid magazijnin Antwerpen, België. Als je product niet binnen de opgegeven termijn is bezorgd, kun je contact opnemen.
Duur het erg lang? In het uitzonderlijke geval dat je je bestelling niet hebt ontvangen binnen 30 dagen van de datum waarop je een verzendmelding kreeg, kun je de bestelling annuleren en het volledige bedrag terugvragen. Hou er rekening mee dat verzending momenteel wat langer kan duren vanwege de coronapandemie en het vertrek van Groot-Brittannië uit de EU.
Om ervoor te zorgen dat je je pakket veilig ontvangt, worden al onze pakketten verzonden door een professionele bezorgdienst en moet ervoor worden getekend bij ontvangst. Als je niet aanwezig kunt zijn, kun je een andere volwassene vragen om voor je te tekenen. Als er niemand op het adres aanwezig is, wordt je gevraagd contact op te nemen met de bezorgdienst om een nieuwe bezorgafspraak te maken.
Contact opnemen
Neem gerust contact op met ons team als je de gewenste informatie niet kunt vinden.