Skip the navigation

Kan ik producten ruilen zonder de originele verpakking?

Als je een artikel naar KitchenAid terugstuurt om te ruilen, gebruik hiervoor dan de originele verpakking. Lees hier onze tips.

Je kunt een product alleen ruilen als het defect is of het verkeerde artikel. In dit geval kun je het artikel naar ons terugsturen om het te laten vervangen, te ruilen of het aankoopbedrag terug te ontvangen. Aan jou de keus.

We verzoeken je vriendelijk om schade aan het artikel te voorkomen door deze in de originele verpakking te verzenden, samen met alle accessoires en verpakkingsonderdelen.

Wat je met je ruilzending moet meesturen:

Het product met alle accessoires/toebehoren, handleiding, garantie, etc. in de originele doos. Indien nodig kun je een extra beschermende buitenverpakking gebruiken om schade tijdens het transport te voorkomen. Als je producten die je naar ons terugstuurt niet compleet, beschadigd of vies zijn, kunnen we deze niet aannemen.

Wat als de doos al beschadigd was bij ontvangst?

Indien het product tijdens het eerste transport beschadigd lijkt te zijn, is dat niet jouw schuld. Stuur ons in dat geval een foto van de verpakking en stuur dat samen met je retouraanvraag naar ons toe.

Lees onze retourprocedure om te weten hoe het werkt: Hoe kan ik een gekocht product retourneren?

Gerelateerde veelgestelde vragen

Was dit artikel nuttig?

yesno