Welke producten kunnen niet worden geretourneerd?
Het kan zijn dat je een product wilt terugsturen naar KitchenAid. Kijk eerst of er producten zijn die je niet bij ons kunt retourneren. Kijk hier:
Wil je graag weten of je je product naar ons kunt terugsturen? Kijk hier welke uitzonderingen er gelden:
1. Retouraanvragen later dan 14 dagen na bezorging
Als je een retouraanvraag later dan 14 kalenderdagen na de originele bezorgdatum indient, wordt deze niet in behandeling genomen.
2. Producten die niet compleet zijn of beschadigd zijn tijdens het transport
Als je producten die je naar ons terugstuurt niet compleet, beschadigd of vies zijn, kunnen we deze niet terugbetalen. Retourzendingen aan KitchenAid moeten het product zelf bevatten, alle accessoires, de handleiding, garantie, etc. in de originele verpakking. Verpak alles zorgvuldig en indien nodig met een extra beschermende buitenverpakking om deze veilig te kunnen vervoeren.
3. Producten die specifiek voor jou op maat zijn gemaakt
Producten op maat, zoals gegraveerde mixers, kunnen niet worden geretourneerd omdat ze speciaal voor jou zijn gemaakt. De uitzondering hierop is in het geval van technische defecten, zoals vermeld in de garantie. Als je een product op maat ontvangt dat niet naar behoren functioneert of er beschadigd uitziet, raadpleeg dan Hoe kan ik een gekocht product retourneren? voor de retourprocedure.
Gerelateerde veelgestelde vragen
- Kan ik producten terugsturen zonder de originele verpakking?
- Hoe kan ik een gekocht product retourneren?
Was dit artikel nuttig?