Kan ik een online gekocht product ruilen?
Wil je een KitchenAid product ruilen? Dit kan wanneer je het verkeerde of een defect product hebt ontvangen. Bekijk hier alle informatie.
Je kunt een KitchenAid product alleen ruilen als je het verkeerde of een defect artikel hebt ontvangen. Indien dit het geval is, zullen we het graag voor je vervangen of je aankoopbedrag terugstorten. Aan jou de keus.
Als je je hebt bedacht of liever een ander product wilt, vragen we je om je product te retourneren voor terugbetaling en vervolgens het gewenste artikel aan te schaffen.
Je vindt hier onze retourprocedure: Hoe kan ik een gekocht product retourneren?
Wat gebeurt er nu?
Als je een ruilaanvraag indient, neemt ons team contact met je op om een vervangend product toe te kunnen sturen.
Gerelateerde veelgestelde vragen
- Ik heb een defect product ontvangen. Wat nu?
- Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat nu?
- Ik heb geen retourlabel ontvangen. Wat kan ik doen?
Was dit artikel nuttig?