Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat nu?
In het vervelende geval dat je vanuit ons magazijn het verkeerde product toegestuurd hebt gekregen, zullen we deze fout zo snel mogelijk herstellen. Bekijk de stappen...
Zeer sporadisch wordt per ongeluk het verkeerde product toegestuurd. We vragen je bij ontvangst direct te controleren of je het juiste artikel hebt ontvangen. Als het pakket niet overeenkomt met je bestelling, teken dan niet voor ontvangst en/of vermeld duidelijk de aard van het probleem op de afleverbon.
Defecte of verkeerd geleverde artikelen kunnen worden gemeld bij de KitchenAid klantenservice aan de hand van de volgende stappen: Hoe kan ik een gekocht product retourneren?
Zodra we je aanvraag hebben ontvangen, zullen we contact met je opnemen om je zo snel mogelijk een vervangend artikel te kunnen toesturen. Onze excuses voor enig ongemak.
Gerelateerde veelgestelde vragen
- Hoe kan ik een gekocht product retourneren?
- Moet ik betalen voor een retourzending?
- Kan ik de status van mijn retourproduct volgen?
Was dit artikel nuttig?