Kan ik de status van mijn retourproduct volgen?
Zodra je een product hebt teruggestuurd naar KitchenAid, wil je waarschijnlijk de voortgang volgen. Je kunt het retourtraject volgen via UPS. Hier lees je hoe dat werkt.
Zodra je bij onze klantenservice een retouraanvraag hebt ingediend, ontvang je van UPS een mail met instructies over hoe je je KitchenAid product naar ons kunt terugsturen.
De UPS-mail bevat een link die 48 uur geldig is. Hiermee wordt een vooraf ingevuld en betaald verzendlabel aangemaakt (KitchenAid neemt dus de verzendkosten voor haar rekening). Zodra het etiket is aangemaakt, verpak je het product goed in de originele doos en plak je het label op de doos. Neem vervolgens contact op met UPS om een ophaalafspraak te maken (telefonisch of via de UPS-portal). Je kunt het pakket ook inleveren bij een van de UPS-centra die op het verzendlabel staan vermeld.
Zodra je pakket door UPS is aangenomen en gescand, wordt er een trackinglink geactiveerd, waarmee je je pakket kunt volgen tot het weer bij KitchenAid is aangekomen.
BELANGRIJK VOOR KLANTEN IN HET VK:
KitchenAid stuurt je bovendien een mail met daarin een pro forma factuur, met alle details van het/de verzonden product(en). Dit document is voor douanecontrole, dus print het en bevestig het duidelijk zichtbaar aan de buitenkant van de verzenddoos. Wanneer je dit niet doet, kan dit leiden tot vertraging in het ontvangen en verwerken van je retourzending.
Je leest hier alle details over hoe het werkt: Hoe kan ik een gekocht product retourneren?
Gerelateerde veelgestelde vragen
- Hoe snel wordt mijn retourzending terugbetaald?
- Hoe wordt het bedrag terugbetaald?
- Kan ik een online gekocht product ruilen?
Was dit artikel nuttig?